buuhu..

Jag behöver ingen psykolog eller vad fan det e du vill att jag ska prata med ingen jävla "utbildada" idiot.
Man kan inte prata med nån ingen fattar man kan inte förklara och vad fan har jag att säga dom?
tomma ord till tomma männsikor , tårar utan förvarning vad fan ska jag göra ? Livet är fan inte lätt men det skulle ju hjälpa om ni inte hela tiden låg och tryckte.
Mina utbortt är enorma haha vill bara slå sönder hela min kropp hela mitt hus döda er mjaou hej då

Blev bara tvungen.. Alex när är det närmare än nånsin typ 2-3 månader..:(


Kommentarer
Postat av: amanda

finns för dig gumman <3

2010-11-19 @ 10:52:20
URL: http://liindstrand.blogg.se/

Här kan du kommentera. ( glöm inte att skriva ditt namn..)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (bara jag kan se den)

Vad heter din blogg?

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0