..

Jag blir så jävla stark med dig jag blir stark på fel sett , vi tävlar båda vill vinna men en måste förlora.
Båda offrar sig för att vinna smärtan att se dig lee med ett falsk leende men det är bara ditt fel alla försöker hjälpa men du släpper inte in nån. Jag känner mig äcklad av mig själv, fast jag vann. Allt var mitt fel bara mitt, det är kul tills det går för långt. Känner mig verkligen riktigt dum , rädslan växte som ett skämt det var ett skämt!
Dom hårda tagen en hård sparken som träffade precis rätt!
Jag är fan inte rädd men jävligt besviken.

Jag vann, du förlora !

100%starkare
När du spottar mig i ansiktet så bevisar det bara brist på...


Kommentarer

Här kan du kommentera. ( glöm inte att skriva ditt namn..)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (bara jag kan se den)

Vad heter din blogg?

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0