sjuk..

usch det är fan det värsta som finns att vara sjuk:( Det är ju helt okej att vara det under veckan , men på helgen..
Aja behövde ändå villa upp mig lite :) Pappa kom och hämta mig hos mamma idag sen drog vi och köpte mat det blev en pizza , den gick inte att äta för när jag åt började jag gråta för det gjorde så j*ävla ont menmen jag ska sluta klaga på allt hela tiden!
Nu sitter jag framför brasan och lyssnar på:

sjukt bra!:)
Nu vänta jag bara på att pappa ska komma hem ,han är och hämtar emelie sen ska vi se film :)

Juste ingen glömmer väl att gratta Julia ?

Love you!

Kommentarer
Postat av: julia

naaaaw tack bebis, älskar dig så så såååååå mycket! :D <333333

2010-11-27 @ 23:01:06
URL: http://ahlbomlindh.blogg.se/

Här kan du kommentera. ( glöm inte att skriva ditt namn..)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (bara jag kan se den)

Vad heter din blogg?

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0