Du e porr , fast bara väldigt dålig för andra.

nu sitter jag och pratar med sigge , hans hästar har sprungit iväg hej då hästarna..
aja nu blev han jagad så han ramla på en is bit och hej då:) nu lyssnar jag musik och .... som vanligt (a)
juste soorry för dålig uppdatering, det ända som har hänt är att jag har bränt mig i ansiktet.. och jag har ramlat och fått beröm eller vad man säger för finaste flygning eller nått sånt :D yeeeh skit stolt ! Och fått reda på att jag har en lite spricka i bröstkorgen ?!
nu ska jag fortsätta...... pöss :)

hej ful

Kommentarer
Postat av: Grammatikpolisen

Hej,

Jag representerar Grammatikpolisens Nätrotel och vi har nu fått ett antal anmälningar vad gäller er så kallade "Blogg".

Anledningen till detta är troligtvis att du skriver smått överdjävligt dåligt, rent objektivt sett.



Därför vill vi nu, genom att analysera detta inlägg,ge dig en mindre överblick vad gäller din status i vårt system;



I ovanstående inlägg skrev du:

86 ord

29 fel



Alltså 0,337209302325581 fel per ord.



Detta blir din första varning.



MVH,



Grammatikpolisen, Stockholms Län

2011-03-03 @ 20:35:17

Här kan du kommentera. ( glöm inte att skriva ditt namn..)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (bara jag kan se den)

Vad heter din blogg?

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0