dålig uppdatering

tja! blev sjuk natten från nyårsafton så har inte kunnat blogga. har legat med 40 graders feber. buhuu :(
men känner mig bättre. inte helt frisk men bättre iallafall. i torsdags sov ja hos annie. vi gick upp typ åtta för hon skulle ju till thailand så dom körde hem mig påvägen till arlanda. har haft lite kontakt med både filippa o annie så de känns skönt. o i fredags va ja o familjen hos några kompisar. ja åt middag där sen åkte ja till amanda. ja amanda o cecilia mötte svante, tage, phille, jacob, wille o petter o vi åkte hem till svante. vid halv tolv åkte ja till nacka igen där min familj va så smällde vi raketer o grejer. vi åkte hem därifrån vid typ halv fyra. sen dess har ja varit sjuk. lite kort om dom senaste dagarna. pusss





haha snygga tjejer! bjudeeeer





Kommentarer
Postat av: amanda

snygga vi är .. verkligen :D

2011-01-05 @ 12:33:23
URL: http://liindstrand.blogg.se/

Här kan du kommentera. ( glöm inte att skriva ditt namn..)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (bara jag kan se den)

Vad heter din blogg?

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0