shoooo

Idag har jag vart med mamma och hennes kompis i sickla och köpt nya jeans och en BH och smink.
Sen efter det har jag bara vart hemma orkar inte gå ut för det är så jävla blööööt :( Jag ska nog vara hemm resten av kvällen om jag inte orkar dra t gården eller nått.

Men a i helgen har jag typ vart på fest och vart med Emil lite också ! :)
Men i fredags så var jag i fest i årsta det vaa ganska kul jag drog efter typ 3 timmar till kärrtorp och träffade emil och sigge sen hem. Lördagas så träffade jag fanny och emil en stund vi va på video lite sen drog fanny och jag träffade julia , Emelie osv sen drog vi hem t henne där det var några flera :) jag har typn inte gjort något mer än det , men å imorgon e det skola orkar verkligen inte men ska möta julia inna skolan och prata lite :) Men nu ska jag typ fråga mamma om vi kan baka hahah jaa jag ee feeettt men det är nice sen ska jag duscha och kollla SOLSIDAN  :D puss

haha jag vet inte vad vi gör men i sommras iallafalll :)

Kommentarer

Här kan du kommentera. ( glöm inte att skriva ditt namn..)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (bara jag kan se den)

Vad heter din blogg?

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0